Sunday, March 30, 2008

BA ksel

pematauwan harga barang makanan tepung terdapat kekurangan

9 comments:

pang5bugis said...

betul perlu

Anonymous said...

ok manesfasto perlu di tunai

Anonymous said...

Mudah-mudahan apa jua yang terbaik untuk penduduk amatlah disanjung dan disokong. Tujuan dan niat yang baik kerajaan, pasti mendapat penghargaan dan pengitirafan dari penduduk.

Anonymous said...

Perana ahli majlis / bandaran , MB Selangor mencadangkanjawatan ahli majlis perlu di tandingkan supaya golongan profesional berperanan mentabir kawasan /daerah/ bandaran . Contoh di MDKS ahli ahli politik menguasai ahli majlis latarbelakang pendidikan tiada kepakaran dalam berpolitik ajee, akibatnya menjadi majlis perbandaran kelurga MPK

Anonymous said...

Walaupun dalam amalan demokrasi, pertandingan melantik ahli Majlis boleh dilakukan, namun kemungkinan keseimbangan wakil kaum dalam Majlis itu nanti nampak tempang. Jadi pengetahuan umum keum chinan adalah majoriti penduduk dalam bandar, kemungkinan tiada pulak nanti wakil melayu dam Majlis tersebut. Lagi pun apa pulak yang menjadi masaalah dengan sisitem yang diamalkan sekarang?

Anonymous said...

pantau seluruh harga brg terkawal

Anonymous said...

terima kasih kerana memberi komen

Anonymous said...

Kemungkinan harga beras negara akan melonjak berikutan keengganan beberapa negara pengeluarkan beras mengharamkan eksport. India, Vietnam talah memaklumkan tidak akan mengeksport berasnya, ini akibat banjir yang melanda negara mereka menyebabkan pengeluaran beras berkurangan.

Apa langkah kerajaan menghadapi keadaan ini? Negara kita adalah antara pengimport beras.

Tkasih

Anonymous said...

BA mesti tunaikan manisfesto jika mahu menang